Noves aportacions de material a l’escola.

By 15 de desembre de 2020març 30th, 2022Últimes Notícies

Com ja sabeu tots i totes l’AFA és una associació sense afany de lucre que està formada per famílies dels alumnes de l’escola, una associació que sempre està teixint accions constructives per la millora de l’escola, l’educació i la formació dels nostres fills i filles.

L’AFA és una entitat activa en la vida de l’escola i també col·labora econòmicament amb el centre per tal de millorar o reparar les instal·lacions, el material o el necessari per millorar la formació dels nostres fills i filles.

Aquest any hem fet algunes aportacions a l’escola en forma de material en funció de les necessitats de l’escola, el menjador i les activitats extraescolars.

A continuació us oferim un resum de les diferents inversions i compres que s’han fet per millorar i renovar tot el material.
· Portàtil
· Projector
· Matalassos
· Material papereria
· Porteries
· Tanques de velocitat
· Anelles
· Pilotes petites de goma
· Pilotes de futbol

Tot aquest material ha ajudat per fer els treballs manuals, veure pel·lícules i documentals, potenciar els jocs exteriors i reforçar les extraescolars.

#juntsSUMEM