Noves aportacions de material a l’escola.

By GeneralNo Comments

Com ja sabeu tots i totes l’AFA és una associació sense afany de lucre que està formada per famílies dels alumnes de l’escola, una associació que sempre està teixint accions constructives per la millora de l’escola, l’educació i la formació dels nostres fills i filles.

L’AFA és una entitat activa en la vida de l’escola i també col·labora econòmicament amb el centre per tal de millorar o reparar les instal·lacions, el material o el necessari per millorar la formació dels nostres fills i filles.

Aquest any hem fet algunes aportacions a l’escola en forma de material en funció de les necessitats de l’escola, el menjador i les activitats extraescolars.

A continuació us oferim un resum de les diferents inversions i compres que s’han fet per millorar i renovar tot el material.
· Portàtil
· Projector
· Matalassos
· Material papereria
· Porteries
· Tanques de velocitat
· Anelles
· Pilotes petites de goma
· Pilotes de futbol

Tot aquest material ha ajudat per fer els treballs manuals, veure pel·lícules i documentals, potenciar els jocs exteriors i reforçar les extraescolars.

#juntsSUMEM

Ludoteca de 21 de desembre

By MenjadorOne Comment

Estimades famílies,

El proper dia 21 de desembre l’escola fa jornada intensiva i com sempre a part del servei de menjador s’ofereix la ludoteca per poder cobrir la jornada escolar. Aquest any més que mai per poder mantenir el protocol que ens marca PROCICAT hem de tenir una bona previsió dels nens que faran ús de la ludoteca. La data límit de inscripció és de 7 de desembre i fora d’aquest temini no s’admetrà cap inscripció. Heu d’enviar nom, cognoms i curs si esteu interessats al correu onzedesetembre@vostracuina.com (Ludoteca). Tota la informació la trobareu al document adjunt.

Gràcies.