Obertes les inscripcions online a les extraescolars del curs 2017-2018 a l’Onze de Setembre

By 21 de maig de 2017 maig 22nd, 2017 Extraescolars

Benvolgudes famílies,

Des d’avui, i fins el proper 22 de juny, podeu fer les inscripcions a les activitats extraescolars que ofereix l’AMPA de l’Onze de Setembre per al curs 2017-2108, mitjançant la gestió d’Àbac Serveis educatius i de lleure.

Enguany presentem com a novetat la inscripció online, amb la qual s’espera que aquest curs el tràmit per a les famílies sigui molt més fàcil. A destacar que només cal omplir una inscripció per cada infant, amb independència de que s’inscrigui a una o a més activitats.

Us deixem aquí tota la informació d’interès, que també teniu disponible a l’apartat Extraescolars d’aquest blog:

L’1 de juliol ja podreu consultar les llistes (per curs i DNI) dels infants inclosos a totes les activitats que hagin quedat confirmades per al proper curs, si s’arriba al nombre mínim d’inscrits requerits per a cadascuna.

Al setembre s’obrirà un nou període d’inscripcions sobre les activitats que hagin quedat confirmades aquest mes de juny.

Recordem que totes les activitats extraescolars, excepte els serveis d’acollida i les activitats per adults, tenen una matrícula de 20 € per a les famílies associades a l’AMPA, i de 60 € per a les famílies no associades.

Per qualsevol dubte, podeu consultar directament a la coordinadora de l’AMPA:

Coordinació de l’AMPA (Ester)
coordinacio@ampa11setembre.cat

• Alessandra Maya ha dit:

Buenos dias

No estoy podiendo ( fer clic sobre el nom de la activitat per accedir a la fitxa amb més informació)
    Quiero apuntar mi hija Nathalia Maya Todescan – 3B ,

English 4Life 4r i 5è 2 dies (dilluns i dimecres) 36 €/mes