El servei de Joventut de l’Ajuntament de Sant Quirze ha programat dues noves xerrades gratuïtes dirigides a famílies d’infant i joves del poble:
Vine amb els teus fills o filles adolescents a una sessió on podreu apropar posicions. Farem una reflexió conjunta sobre l’ús de les pantalles i les noves tecnologies a casa. L’objectiu és entendre’ns, empatitzar i facilitar la comunicació assertiva a casa.
El taller està pensat perquè hi assisteixin les persones adultes i adolescents de 12 a 16 anys.
Primerament, les famílies i els menors de la família tindran espais dividits per, a través de dinàmiques, fer reflexions i arribar a conclusions. Després es farà una trobada conjunta per poder fer un apropament de totes les mirades.
Dia: 31 de maig
Lloc: Centre Cívic Can Feliu
Hora: 18:00 h – 20:00 h
Inscripcions: https://forms.gle/yLdy933m2gvmER9X9
La germandat, els conflictes, la gelosia i el repte de compartir l’amor dels pares són qüestions que ens angoixen com a família. Cada fill i filla té unes necessitats diferents. Quin paper juga cada persona dins del sistema de la família? Com gestionem la convivència? L’ordre d’arribada a la vida aporta talents i encàrrecs diferents a cada germà. Parlem de com es pot crear un orde dins d’aquesta complexitat.
A càrrec de Xavier Garriga, formador de MES.
Adreçat a persones amb més d’un fill o filla.
Dia: 7 de juny
Lloc: Centre Cívic Can Feliu
Hora: 18:00 h – 20:00 h
Inscripcions: https://forms.gle/